vrijdag 17 juli 2009

Who wants...........

Ik doe me met een quilt tree en ik zoek nog crea-bea's die mee willen doen. Als je mee doet krijg je van mij een brief met twee stukjes stof. (thema kleur paars) Op jouw beurt moet je stof sturen naar het eerste adres op de brief en naar vier nieuwe deelnemers. Na verloop van tijd krijg je dan 72 stukjes stof waar je een quilt van kunt maken. Leuk he? Stuur me een berichtje als je mee wilt doen. Ik doe het op verzoek omdat ik dan zeker ben dat je de ketting niet verbreekt. Ik kreeg mijn brief van Liset! Dank je Liset voor de leuke attentie die je erbij deed!

I'm joining a quilt tree and i'm looking for creative people who want to join. If you do, you get a letter from me with two peaces fabric. (purple) Then you have to send two peaces of fabric to the first person on the letter and find four new participants. At the end you wil get 72 peaces of fabric to make a quilt. Send me a message if you want to join and please don't break the chain.
I got my letter from liset. Thanks Liset for the beautifull coasters you send with the letter!


Hier wat fruitige foto's van mijn kleine prinses in de boomgaard van vrienden.
Here some fruity pictures of my little princes in our friends orchard.




3 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo'n quilt tree is wel leuk, maar ik ben niet zo'n quilter...

Anoniem zei

He Heidi,

Superleuk! Ben ook niet zo'n quilter... Zou heel graag meedoen, maar m'n zeep en zo vraagt momenteel veel aandacht.
De eerste opdrachten zijn binnen, dus.... werk aan de winkel! Joepie!
Zowel het leveren van zeepkettingen als het geven van workshops en kinderfeesten begint langzaam te lopen... weinig tijd voor andere dingen naast mijn normale baan dus.
Volgende keer beter!
Tot morgen!

Jacoline zei

Leuk!.Liset heeft het van mij gekregen. leuk om te zien dat het zo verder gaat. Hoop dat er veel leuke paarse lapjes voor ons allemaal gaan komen.geniet van je weekend!