donderdag 5 november 2009

Vintage Bag

Hier in de stad is een soort rommelwinkeltje waar partijtjes opgekochte goederen voor weinig verkocht worden. En daar deed ik deze vondst. Ik ben helemaal in mijn nopjes, ik hoop dat het materiaal nog een beetjes stevig is. Het zat allemaal keurig verpakt. Leuk he!!! Wat denken jullie?? 1974 ofzo ??




Verder heb ik wat genaaid voor verjaardagen waar de meisjes naar toe moesten. Deze handdoek is me erg tegengevallen.Ik had de letters uit gewoon stof geknipt en met heatnbond (soort vliesofix) op de handdoek gestreken. Bij het zigzaggen van de letters bleef mijn draad steeds breken en sloeg hij steken over!! Grr ik heb er wel TWEE uur over gedaan. Het resultaat valt dan ook erg tegen.Er bleef plak aan de naald hangen, ik denk dat dat de oorzaak was. Tips iemand?????




En natuurlijk mijn lievelingspop van weewonderfuls, altijd een succes.




En een boekenlegger voor Sanne.



Geen opmerkingen: