vrijdag 18 december 2009

Boos/Verdrietig

Alhoewel ik niet zo veel blog over ons prive leventje wil ik dit toch wel even kwijt. Vandaag is er -weer- ingebroken bij ons. Dit gebeurde 6 jaar geleden voor het eerst en nu dus weer. Ik voel me zo aangetast in mijn diepste vertrouwde veiligheid. De schade die is gemaakt, de spullen die weg zijn, komt allemaal wel goed. De inbrekers snappen niet wat het met een gezin doet zo'n vreselijke actie. Aan je thuis mag niemand komen. En weer het bandje van de videocamera met de meisjes erop en het fototoestel, ik vind het zo oneerlijk..........................................................................

10 opmerkingen:

Anoniem zei

verschrikkelijk he!Hier ook twee jaar geleden gebeurt, alles uit de kasten en zo...Ik heb een hele tijd niet alleen durven slapen, en dat met een vriend die veel moet reizen...

Unknown zei

wat vreselijk zeg!

Stien zei

brrrr, zo eng. Ik kan me dat niet voorstellen. Je thuis moet een warme geborgen plek zijn. Akelig.

Kimminita zei

De inbraak in mijn huis schaar ik onder 1 van de ergste dingen die me ooit in mijn leven is gebeurd en bij mij waren er niet eens persoonlijke dingen weg. Wat het emotioneel met je doet is niet in woorden te vatten. Daarom wil ik je laten weten dat ik je begrijp en heel veel licht en kracht toewensen de volgende dagen.

Als je gelooft in energetisch reinigen wil ik je aanraden in een esoterische winkel witte salie te kopen en je huis ritueel te reinigen. Heeft mij destijds heel veel rust gegeven in mijn huis.

Valerie zei

man man man... wat rottig dat jou dit moet overkomen! Helaas heb ik mijn deel van inbraken ook al meegemaakt, een keertje was ik zelfs thuis toen het gebeurd... krijg er nog kriebels van. Het hardste en oneerlijkste is idd het verlies van de spullen waar je het meest waarde aan hecht. Sterkte!

Unknown zei

wat ontzettend erg joh! sterkte en ik hoop dat het nooit weer gebeurt, heb het zelf nooit meegemaakt maar lijkt me heeeeeel erg! sterkte!

ByMiekK &Sew zei

He gatsie, wat vreselijk! Kan me voorstellen dat je je dan niet meer veilig voelt, heel veel sterkte!

Liselore zei

Hopelijk voelen jullie zich snel terug veilig en geborgen thuis! Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt, maar het moet vreselijk zijn! Tgedacht alleen al...! Veel sterkte!

Wolinn zei

Ohnee, dat is echt verschrikkelijk! Ik vind het heel erg dat je persoonlijke spullen en herinneringen weg zijn, die zijn onvervangbaar!
Veel sterkte, hopelijk kan je je snel terug veilig voelen in je huis.

Annelyse zei

Dat is ook echt niet leuk, wij hebben overlaatst ook een inbraak gehad, wel niet in onze privé, maar wel in ons huis. Niet goed voor je algemeen gevoel, ik heb me een tijd ech tniet op mijn gemak gevoeld