maandag 1 november 2010

Warme voeten

Welke zal ik aan gaan doen? Na de UGGS (die ik nooit heb gekocht) zijn er nu de Mongoolse en Russische laarzen!
Ik vind de Mongoolse laarzen erg grappig en de Russische lijken me lekker warm.
Misschien moet ik ze dan maar allebei kopen ;-).



Deze Valenki felt boot kun je als slof dragen en met een soort onderkantje eraan ook als volwaardige laars. Kijk maar een hier : www.rusclothing.com



En deze kun je hier kopen : www.juistjust.nl

Of zal ik dan toch voor deze gaan...........



Deze zijn van: de sprookjeskamer

2 opmerkingen:

dutch sisters zei

Uggs heb ik ook nooit gekocht,de laarzen die jij hebt gevonden zijn echt SUPER! maar als ik nu moest kiezen....voor zo'n regendag als gister en vandaag, dan zeker de rood met witte stippen!
(misschien kun je Marie claire idees gewoon bestellen bij een plaatslijke boekwinkel.. heb ik ook gedaan)

Fleur zei

Wat een leukerds!