woensdag 31 maart 2010

Soort van oude doos.


Even geen nieuwe dingen om te posten dus een paar foto's van een maaksel van vorig jaar. De juf van het kinderdagverblijf kreeg een kindje en alle kinderen tekenden met textielstiften op een stukje ongebleekt katoen. Later heb ik alle stukjes aan elkaar genaaid en er een speeldeken van gemaakt.
Even puzzelen hoe alle stukjes het mooiste uitkomen.


Aan elkaar naaien.


Het eindresultaat!Doordat niet alle stukjes katoen even groot bleken te zijn en ik ze niet op gelijke grootte kon knippen omdat ik dan de tekeningen zou verknippen, verspringen de randen een beetje, les voor de volgende keer. (kinderen tekenen toch tot op het randje, misschien een kadertje aangeven waarbinnen ze moet kleuren)


En de achterkant heb ik gemaakt van lekker zachte fleece.

5 opmerkingen:

Karin (the mrs) zei

Wat een ontzettend leuk idee, wat zal ze dat geweldig hebben gevonden!

Unknown zei

wat een mooi kado ! Je hebt me nu instant inspiratie gegeven voor een leuke kado'tje voor de juf van mijn zoontje !

ByMiekK &Sew zei

Wat een super leuk idee! En heel mooi geworden!

prutsen zei

Wat een super idee!

Fenny zei

Wat een leuk idee, erg orgineel!
Hoe kom e er op!
groetjes