dinsdag 6 april 2010

Spring Swap

Voor het eerst deed ik mee met een swap, de springswap die werd georganiseerd door de Dutch Sisters. Vorige week kreeg ik mijn pakketje van Kirsty uit Australie en vandaag kreeg ze het mijne! Ik ben zo verwend! Prachtige stoffen, een hele mooie kaart, een vilten bloem een super schortje en ringen voor de meisjes. Thank you Kirsty, i love the parcel you send me XO.



En dit pakketje stuurde ik naar haar. Voor het eerst een uilentas gemaakt. Ik ga er zeker nog meer maken! Zo'n leuk project. De swap was een succes Dutch Sisters bedankt!


7 opmerkingen:

Fleur zei

Leuk idee om er theezakjes bij te doen!

En die stofjes, wat een leuk dat je zo andere mensen blij kan maken en voor je het weet krijg je al weer iets terug!

Liefs, Fleur

Anoniem zei

Wauw, Schon zuske,
Leuk geworden zeg!
Ik snap er alleen niks van.... what the.... is een swap en hoe gaat dat in zijn werk?
Hoe's't verder?
Hier alles z'n gangetje... morgen weer aan het werk.
We spreken elkaar binnenkort weer!

Liefs,
Madeliefste

Anoniem zei

Oh, wat een super-swap, allebei heel hard verwend hoor!
Oh, en die uilentas, hoe geweldig is die zeg!!

corry zei

Prachtige uilentas heb je gemaakt en dat schortje is ook superleuk!! Jullie hebben elkaar goed verwend- echt een prima swap duo!

Anoniem zei

Your photo's are lovely Heidi, it was so much fun to do this Spring Surprise Swap with you. xox

Corina zei

Wat een geweldig leuke uilentas!

saffiertje zei

geweldig zo'n swap... moet ik toch ook maar eens aan mee doen! Die uilentas ook errug leuk!
heb zelf een ander soort uilentas gemaakt... bljft een eye catcher! heb je er een patroon van??? ben wl geintereseerd...
Liefs Miranda