zondag 16 mei 2010

In Mei..............

Eind van deze maand wordt zus 9 jaar. Feest dus, en ze weet precies wat ze wil doen op dat feestje.
Maar eerst moesten de uitnodigingen gemaakt worden.
De enveloppen maakte ze helemaal zelf!





Het kaartje is een toespeling op wat we gaan doen tijdens het feestje! Verzonnen door mij en uitgevoerd door de liefde van m'n leven.(ik heb naam telefoonnummer en adres even weggepoetst, stond nog in het rood op het blauwe randje met witte stippen) Ik wilde eigenlijk op de voorkant schrijven: "in Mei legde mijn mama mij", maar ik weet niet of iedereen daar de humor van in kan zien.





Kaartje in de envelop en dichtgeplakt met een etiket met een mooie stempel.



En dan ook nog stofjes uitgezocht voor de lapswap bij Knofje.
4 voor de ruil en eentje voor Knofje zelf.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw....!
Leuk die uitnodiging met die enveloppen!
Knap van Zus dat ze dat helemaal zelf heeft gedaan en ook leuke stofjes voor de swap bij Knofje....
Jochie heeft het nog steeds over de logeerpartij! Hij heeft genoten! Fijn en bedankt!
Wat heeft Zus op haar verlanglijstje staan????
Kunnen we vast gaan zoeken!
Tot gauw!
Madeliefste

Jacoline zei

wat een super uitnodigingen en enveloppen en de lapjes zijn ook om van te smullen. geniet van je dag.

Knofje zei

Lieve Heidi,
wat een heerlijke lapjes heb je opgestuurd! Geweldig, ze zijn voor het weekend binnengekomen (wat lief dat je éen extra voor mij hebt meegestuurd! Dankjewel!), dus je zult binnenkort een paar terug krijgen..

Penny zei

Ik heb een van je stof lapjes gekregen- de roze met kleine bloemetjes. Super! Dank je wel!