dinsdag 18 januari 2011

Award van Minkeltje


Ik kreeg van Minkeltje een award en daar hoort een opdracht bij:

1. Bedank de persoon waarvan je hem kreeg.
2. Vertel 7 dingen over jezelf.
3. Geef hem zelf weer door naar 15 nieuw ontdekte bloggers.
4. Laat deze bloggers ook even weten dat je ze een award met opdracht hebt gegeven.


1: Nou Minkie, bedankt he! ;-)

2: Zeven dingen over mezelf:

  • 1. Ik wordt blij van wol.
  • 2. Ik draag thuis het liefst een joggingbroek en oude trui, eigenlijk ook niet thuis maar dat kan echt niet.
  • 3. Ik ben dol op drop.
  • 4. Ik ben de zus van Minkeltje
  • 5. Ik ben de schoonzus van Madeliefste.
  • 6. Ik weeg 10 kilo te zwaar. (eigenlijk 15 kilo maar dat klinkt onoverkomelijk...)
  • 7. Mijn Blythe is aan het logeren in Best.

3: Ik stel de award beschikbaar voor iedereen die hem wil hebben.


Geen opmerkingen: